retourbeleid banner zwart

Returns & exchanges

BESTELLING & LEVERING

De huidige levertijden zijn als volgt:

Nederland & België:

Standaard: Bestellingen die vóór 23:00 uur geplaatst zijn, worden de volgende dag geleverd, inclusief track & trace. In drukke periodes of beperkte voorraad kan het voorkomen dat de bezorging iets vertraging oploopt (1-2 dagen). We houden je op de hoogte van de leveringsstatus via de trackinginformatie.

Duitsland:

Standaard: Bestellingen die vóór 23:00 uur geplaatst zijn, worden binnen 2-3 (werk)dagen geleverd, inclusief track & trace. Ook hier geldt dat bij drukte of beperkte voorraad de bezorging maximaal 1-2 dagen vertraging kan oplopen.

Frankrijk, Zweden en Italië:

Standaard: Bestellingen die vóór 23:00 uur geplaatst zijn, worden binnen 2-4 (werk)dagen geleverd, inclusief track & trace. Ook hier geldt dat bij drukte of beperkte voorraad de bezorging maximaal 1-2 dagen vertraging kan oplopen.

UK:

Standaard: Bestellingen die vóór 23:00 uur geplaatst zijn, worden binnen 3-5 (werk)dagen geleverd, inclusief track & trace. Ook hier geldt dat bij drukte of beperkte voorraad de bezorging maximaal 1-2 dagen vertraging kan oplopen.

Overig (buiten de bovengenoemde landen):

Standaard: 3 - 7 (werk)dagen (inclusief tracking).

Magazijn:

Ons magazijn bevindt zich in Nederland, en al onze producten zijn beschikbaar op voorraad. Bestellingen worden verwerkt tot 23:00 uur en vervolgens overgedragen aan onze logistieke partners.

Verzendkosten:

Voor bestellingen boven de €20,- en die geleverd worden aan Nederland, België, Duitsland of Frankrijk, nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Onjuist afleveradres:

De klant is verantwoordelijk voor het invoeren van het juiste afleveradres bij het plaatsen van een bestelling. Indien de klant een onjuist afleveradres invoert, kan de verkoper niet verantwoordelijk worden gehouden voor het niet correct afleveren van het pakket. In geval van een onjuist afleveradres zal de verkoper redelijke inspanningen leveren om de klant te helpen, maar de klant is verantwoordelijk voor eventuele extra kosten die hierdoor ontstaan.

Volg je bestelling:

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst kun je na 1 dag na je bestelling eenvoudig je pakketje volgen door middel van de tracking die je via de mail ontvangt.

Vragen over je bestelling?

Heb je vragen over je bestelling? De kans is heel groot dat je niet de eerste bent met deze vraag. Kijk daarom eerst even op de FAQ-pagina of jouw vraag ertussen staat, of mail ons naar support@flowsteam.nl. Je kunt binnen één dag een reactie verwachten van één van onze medewerkers.

Ondernemingsgegevens

MostEssential B.V.
Adres: Sloepkade 1, 2725EX, Zoetermeer, Nederland
KvK-nummer: 94884730
Btw-nummer: NL866924280B01
Contact: support@flowsteam.nl
Telefoon: +31637030977

We zullen binnen 24 uur op je reageren.